RENAULT FORUM

GROUP MAFIA
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
!!!BERKAY!!!
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 22/08/08

MesajKonu: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Perş. Eyl. 04, 2008 4:04 pm

KTUNNEL LİNKİ

http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/05268ba4dc8871212d64c8f444a5c7008c9558826d83e73d688dd915e8a97271c009051ff79bb6c917223

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
REİS
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 55
Kayıt tarihi : 21/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Perş. Eyl. 04, 2008 4:33 pm

BERKAY HIZ FELAKETİR DEMİCEM 160 NORMAL .15 MEGANE DCI HAAA BBAN N SON KAÇ YAPTI
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
crazy_meganci_0114
50 PS
50 PS


Mesaj Sayısı : 6
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Cuma Eyl. 05, 2008 3:55 pm

Kardeşim ben onu fln bılmem megane 2 ler 1 ler kdr saglam 1 ler kdr cekıcı deıl hele o 1.5 ler senınkıde ondan heralde yaramazz bastım fln onlar hep ayak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
REİS
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 55
Kayıt tarihi : 21/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Cuma Eyl. 05, 2008 9:49 pm

yaw muhhammet bncede megane 2 1 ler kader hız yapamaz ama çok güzel tiperi var aslında bu kndim içn sölüorum 160 bnce hiç birşey ama 180 civarında basavbilceğini sanıroum megane 1 ler 2 lerden az yakıyor ve daha performanslı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
!!!BERKAY!!!
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 22/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   C.tesi Eyl. 06, 2008 12:51 pm

burdaki videoda ortalama 160 dedim o sırada 140 lada gittiğimiz oldu 175 lede gittiğimiz oldu. geçen gün antalya-burdur yolunda bi havaa alanı pisti var. o yoldan giderken audi a4 le kapıştık. 1.8t motor vardı adam hiç kasmadan 200 gitti bizim düldülde 170 full gazdı. çok az rampa yukarıydı.

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
REİS
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 55
Kayıt tarihi : 21/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   C.tesi Eyl. 06, 2008 4:45 pm

1.5 fln ama varmı kafa koyan glsin 1.8 ler gitsin 2.0 lar adı yeter MeGaNe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
!!!BERKAY!!!
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 22/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   C.tesi Eyl. 06, 2008 11:26 pm

yürü ba kim ttutar seni

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
REİS
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 55
Kayıt tarihi : 21/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Paz Eyl. 07, 2008 3:37 pm

berkay gaza glmişim bi an glde ankarya çıkak otoban bi tozumu yutturuyum sanaaa pirat
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
!!!BERKAY!!!
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 22/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Paz Eyl. 07, 2008 8:11 pm

REİS demiş ki:
berkay gaza glmişim bi an glde ankarya çıkak otoban bi tozumu yutturuyum sanaaa pirat

ehliyet olsa seve seve ama yok işte naapcan. şu ehliyetin gözü kör olsun

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Berkay
MODERATOR
MODERATOR


Mesaj Sayısı : 10
Yaş : 23
Nerden : 34 / KartaL
Kayıt tarihi : 05/02/09

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Perş. Şub. 05, 2009 1:49 am

REİS demiş ki:
1.5 fln ama varmı kafa koyan glsin 1.8 ler gitsin 2.0 lar adı yeter MeGaNe

Benim Araba 1.6 biliosn Reis 1.9 Zafiraya Kafa Tuttuk Abimle Adam Şaşırdı Nası Geçio Bunlar die =) Ayrıcana Bir Tek Passat 1.8 e Yenildik Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
!!!BERKAY!!!
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 22/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Cuma Şub. 06, 2009 9:01 pm

ondada turo var diye yenilmişinizdir.

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
REİS
ADMIN
ADMIN


Mesaj Sayısı : 55
Kayıt tarihi : 21/08/08

MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Cuma Şub. 06, 2009 11:07 pm

Berkay demiş ki:
REİS demiş ki:
1.5 fln ama varmı kafa koyan glsin 1.8 ler gitsin 2.0 lar adı yeter MeGaNe

Benim Araba 1.6 biliosn Reis 1.9 Zafiraya Kafa Tuttuk Abimle Adam Şaşırdı Nası Geçio Bunlar die =) Ayrıcana Bir Tek Passat 1.8 e Yenildik Very Happy
gl hacı her türlü 210 gördü megane 1 ibre,megane 1 in 2 den performanslı olduğunu megen 2 sahibleri sölüolarr megane 2 ler çok hantal duroo megane1 her türlü yer ama görüntüye donanıma lafım yok uzunda passatı alamayız MEGANE 1 le ama dragda megane verir ona 1.8 tdı olduundan o kalkana kadar 1.9 zafirada ne var ha doblo ha zzafira
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H   Bugün 5:21 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
MEGANE 2 SEDAN 1.5 dci ORT.:160KM/H
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Yankee-kun to Megane-chan

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RENAULT FORUM :: MODELLER HAKKINDA SORU, YORUM, GÖRÜŞ, VİDEO, RESİM VB PAYLAŞABİLİRSİNİZ :: MEGANE-
Buraya geçin: